pondělí 22. listopadu 2010

nová paletka: zklaní po prvních fotkách

Ve středu jsem nakráčela do sephory, že si koupím štětec. Když si tak koukám na vystavené zboží, přijde ke mě sephora žena a zdělí mi, že probíhá akce 50 % sleva na jejich výrobky. S ohromnou radostí jsem vybrala štětec, pudr, tvářenku a u pokladny mi padla do oka paletka. Takže místo počítaných 300 jsem tam nechala 1000. Emil se pořádně nažral.

Hned v pátek jsem se vydala líčit. Byla jsem hrozně nadšená - štětec perfektní, pudr nádherně lehkej. Problém nastal s paletkou. Sice jsem byla spokojená jak to vypadalo v realu, ale na fotce jsou barvičky málo syté, a hrozně se lesknou. Co tedy závěrem? asi se budu muset začít líčit, protože na denní líčení je paletka perfektní,  nicméně focení budu muset přenechat své staré a polorozsypané krásce z aukra.


2 komentáře: