pátek 17. prosince 2010

Nervy ze zítřejší MDLS párty

Zítra jedu s Míšou a Olgou do Karlových Varů, kde se uspořádá vánoční párty
Models pro Slunce dětem. A já budu líčit módní přehlídku, které se zúčastní například: Veronika Fašínová (IMG London), Adéla Čápová (Next, New York), Ivana Hunčová (Studio 91, Praha) adt.

Mám z toho snad větší stres než z maturity. Proč? Protože není nic tak, jak by mělo.
Je spousta sněhu, takže určitě někde s autem zapadnu. Od rána mi je hrozně špatně, i přesto tu lítám, uvažuji jestli mám vhodné šaty, čistím celou líčící výbavu, přemýšlím jestli vzít Emila a každou chvíli kontroluji to šílené počasí.

Myslím, že moje ranní nevolnost je stejně způsobená jenom tím, že z toho mám furt nervy.
Jestli to tedy zítra přežiji ve zdraví, poskytnu report. (a jestli ne, tak se to taky dozvíte, protože se mnou umřou dvě blogerky:-D)

Žádné komentáře:

Okomentovat