neděle 20. března 2011

Pin up No 1

     V úterý 15. 3 jsem se domluvïla s jedním fotografem, že přijdu nalíčit jednu slečnu ve stylu pin up. Představu o tomto stylu jsem měla trošku pokřivenou, ale v podstatě jsou to kreslené ženy z 30-70 let jejichž rozvoj zapříčinila druhá světová válka (tyto ženy byly malovány jako symboly na bombardéry). Později jsou známy z reklamy třeba na coca-colu.

     Tak jsem tedy dorazila. Jako náhodou fotograf si na styling a vlasy zavolal Olgu Karpeckou. Jelikož oblečení bylo zvoleno v zelené barvě, dala jsem se do líčení.

Zvolila jsem světle zelené linky jak na horním, tak i na spodním víčku.
Obočí je zvýrazněno hnědým stínem.
Rty jsou namalovány sytě červenou (Avon, mega impact - Charmed cherry).
Tvářenka je lehce růžová, nejdříve jsem dala moc tmavou, ale ta byla moc tvrdá a tvořila takový flek

   Focení proběhlo v krásném duchu a pan fotograf se o nás staral jak o vlastní. Dnes si to jdu zopakovat.

fotograf:              Jan Horník
Modelka:            Kateřina
Vlasy a styling:    Olga Karpecká

PS: jo a botky jsou moje, že jsou krásné ? :-D






Žádné komentáře:

Okomentovat