pátek 12. srpna 2011

meet factory - dům hrůzy

Dneska mě kousl můj veverčák Rumburak. Myslela jsem, že mě nic horšího dnes nepotká, to ale byla špatná dedukce.

Po včerejší akci jsem totiž zjistila, že mám u sebe Olgy diář. Jelikož se dnes účastnila akce v meet factory (blešák), rozhodla jsem se, že jí ho tam dovezu.

Již u tramvaje bylo jasně rozeznatelné, kdo má stejný směr jako já. ale jelikož jsem měla instrukci běž kousek zpátky a tam to je, ignorovala jsem houf žen a vyšla si svým směrem. Tam jsem náhle zjistila, že mě od meet factory dělí plot a pětiproudové kolejiště. (prý v instrukcích bylo něco o mostě, to jsem ale zjistila až vevnitř :D)

Zde mé dumání nad tím, jak se tam dostat, zahlédla jedna žena, a spolu jsme se rozhodly že přeběhneme přes koleje. Se staženým zadkem jsem upalovala a zastavila se až na druhé straně.

Zde na mě padly kritické pohledy, a sem tam někdo nakrčil červeně namalované rty. A pak mi to došlo - mám na sobě divnou tuniku od číňanů, špinavý kalhoty a boty který už mají opravdu něco za sebou.

To nebylo moc chytré si to vzít mezi tuto trendy mládež. Polovina lidí Ray Ban brejle (jsou trendy), červené rty (jsou trendy), v ruce iphona (je trendy), aspoň jeden kousek z H & M (je trendy) a samozřejmě účast ne této akci v meet factory (je trendy)

Kdyby někdo řekl, že je trendy červené chcaní, prodejci zeleniny by zaplesali.
Tito lidé by totiž houfně začali na kila jíst červenou řepu.

Nicméně když jsem se s vyděšeným výrazem proplétala davem, pár zajímavých lidí jsem potkala. Například u stánku Olgy byl roční prcek s velkýma modrýma očima...snažil se sníst svíčku a vydával u toho pokemoní zvuky...vlastně tak i docela vypadal.

Na cestě zpátky mě asi čtyři ženy přidusily svým výstřihem. Netušila jsem že existuje velikost F, přetékající ven......ale možná je to taky trendy.

Když jsem se konečně venku nadechla, zas ty stejné pohledy. Prskla jsem, nasadila sluchátka a tentokrát směr most, jsem odhopkala - skutečně odhopkala - pryč. Přitom jsem si, při zhrození kolemdoucích, hlasitě pobrukovala do rytmu.

Byla jsem absolutně pyšná na svojí obyčejnost.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ještě že to nikdo nečte, jinak bych byla rozsekána a rozemleta a bylo by prohozeno něco o tom že jím zavidím.
Vlastně ano.
Nikdy nebudu jako většina z nich.
Dobře nebo špatně?

(tímto chválím všechny, kdo jsou v tomto společenství aspoň trochu normální)

8 komentářů:

  1. Při pohledu na prcka a na jeho rodiče jsem si taky říkala "Po kem on je?" :-D
    s tím že byli všichni oblečeni stejně máš naprostou pravdu. Máme tady novou uniformu. Nuda, nuda, nuda. Zlatí trhovci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavila jsem se, pěkně píšeš a vlastně i pravdu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. super clanok, pobavilo ma to :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. máš pravdu, trochu to tou uniformovaností smrdí. Ale pořád je to lepší než skupinky lidí v rejoicech, třpytivých trikách a "lůjvitón" kabelkách... :)

    A trochu jednu věc nechápu: Tobě je teda jedno, jak se na tebe kdo divá, nebo to řešíš? :D Porotože z článku tak nějak vyplývá, že ti to jedno není. Asi tak - když půjdu po ulici a někdo na mě bude blbě civět, tak se na něj taky blbě podívám. A když na mě někdo bude házet opovržlivý pohled, tak nevím...asi ho taky budu hodnotit.

    ..ale jinak fajn článek. pobavil.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si myslím, že posedlost H a M, plisovanou sukní a červenými rty je nezdravá a nudná k smrti. Základ je být oblečen účelně situaci (pohorky na hory, plesové šaty na ples). A v běžné situaci je jde o to být čistý, mít čisté a dobře padnoucí oblečení, které zakryje co nemá být viděno a zdůrazní to, co viděno být má. Naopak kdyby takhle chodili všichni, byla by to zase nuda (snad ještě horší než ta háaemkovská), Proto tleskám všem, kteří mají svůj osobitý styl a pozitivně dráždí všechny okolo sebe. Já taky nejsem nijak stylová, ale občas mi někdo pochválí sukni nebo košili nebo ještě lépe celek. A když se někdy netrefím a jdu v obyčejných věcech, nikdy mi neleze nikde nic co by nemělo být vidět (spodní prádlo, špeky, ekzémovité paže), ale nikdy nesmrdím a mám čisté a slušivé oblečení. s tebou a tvými pocity víc než souhlasím. Hopsekj si dál!

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně to zaznělo nahlas! Plně s tebou souhlasím.... a jak jsem zjistila a více "trendy" lidí mě ujistilo, že černá podprsenka pod bílé, téměř průsvitné šaty je to jediné možné. Hmmm.... nevím, asi jsem prostě jen staromódní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. I LIKE IT. Nenavidim, pseudomodni vzhledy ala jsem bohemka.... fuj fuj

    OdpovědětVymazat
  8. KlaraT.: Chodím oblékaná slušně, čistě a lidé mi vzhled občas pochválí :) Pohrávám si s doplňky, hezky se češu, líčím. Jen ty ekzémovité paže nemůžu useknout, ač bych ráda a proto radši dělám, že je nemám. Samozřejmě, že je schovám, když je třeba, ale v létě to prostě nejde. Nešlo a nepůjde.

    OdpovědětVymazat