úterý 29. května 2012

Pane, já ale nejsem prostitutka!

Před dvěma týdny jsem měla  takový můj obvyklý maraton: dvě focení a líčení na můj projekt Hunger games.

První focení bylo naplánováno na devátou hodinku na výstavišti a styl měl být lehce extravagantnější. Tak jsem ráno vstala, zavrčela jsem na svůj obličej a řekla si, že na něj teda něco napatlám. Velice rychle jsem modrými, velmi lesklými stíny obkroužila celé oko, dala vnitřní černou linku a nalepila řasy. Na hlavě jsem si chtěla udělat extravagantní drdol, ale jak už to ráno bývá, mé vlasy nespolupracovaly! Takže z toho byl culík s rockovou patkou.

Takto namalovaná jsem dojela autem na dejvickou a vydala se s Emilem a velkou sportovní taškou na výstaviště. Již na tramvajové zastávce se ke mě přitulil nějaký děda a chválil, jak jsem to krásně nalíčená. To se ještě dalo, ale jak jsem čekala na fotografku na výstavišti, přispěchal ke mě nějaký divný pán a zeptal se: "Slečno, co tu prodáváte?" Nejdříve jsem se na něj nechápavě podívala a odpověděla že nic, ale když jsem viděla jeho pohled na mém výstřihu, pochopila jsem, že se mě taktně zeptal, jestli nejsem prostitutka :-D No velice zklamán odešel a já se jen modlila, aby fotografka už dorazila.

Stalo se tak, a myslím, že výsledek opravdu stojí za to!

Foto: Helena Kučerová















Žádné komentáře:

Okomentovat