pondělí 18. června 2012

L’Oreal Voluminous Million Lashes

Když jsem začínala líčit, pořád jsem hledala tu správnou řasenku. Měla jsem dojem, že jsem už vyhodila přes tisíce za řasenky, a pořád jsem nebyla spokojená. Pak jsem ale objevila


L’Oreal Voluminous Million Lashes


Zajisté jsou i lepší řasenky (třeba Givenchy Tvarující řasenka Phenomen Eyes - ale kdo z nás má 800 na řasenku) Tato stojí asi 300 v drogerii, ale koukala jsem na e-shopy, a tam se dá sehnat za 200 kč. Tuhle řasenku si prostě nemohu vynachválit, a je jediná, kterou jsem zakoupila již 2 krát

Tipy na nanášení řasenky: 
1)  Řasenka funguje tak, že vaší řasu obalí hmotou, a už vás někdy napadlo něco obalovat jen z jedné strany?     Řasenku tedy dávejte i ze shora.
2)  Horní víčka malujte tak, že kartáček přiložíte ke kořínkům a mrknete proti němu - řasy se poté lépe natočí.
3)  Nenanášejte řasenku po chvilce odmlky, oko udělejte najednou, nevracejte se k němu pak již. Když nanášíte řasenku na již zaschlou, řasy se slepují a působí umělým dojmem.




Žádné komentáře:

Okomentovat