sobota 9. ledna 2016

i'm Done With It

Je tu nový rok a jako vždy je plný předsevzetí.

Jelikož jsem měla o svátcích jakousi melancholickou náladu, rozhodla jsem se, že ze svého života odstraním nepodstatné a přidám to, na čem mi opravdu záleží. A také to, že musím se svým volným časem nakládat více k mému rozvoji.

První věc co jsem si uvědomila je ta, že strávím spoustu času na Facebooku. A pro koho? Pro lidi kteří se o mě ani nezajímají. Takže jsem ze svých 360 přátel odstranila všechny ty, se kterými jsem nebyla v kontaktu více jak dva roky či se jinak nepodílejí  na mém životě. Safra najednou již je 63...

Takže můj facebooku - končím s tebou a s tvými známými. Raději se budu věnovat těm, kterým na mě opravdu záleží a to spíše v reálném životě :) Sociální media už budu používat jen k práci a škole.

(jo a taky budu cvičit a víc se učit a tak - vždyť to znáte :-D)


Žádné komentáře:

Okomentovat