sobota 23. října 2010

Lady Joker - fenomén Blondynka11

Fotograf: Jakub Svozil
Make-up: squirrel-marsi
Vlasy a styl: Olga Karpecká

    Na jedné stránce - fotopatracka.cz, kde se domlouvají na spolupráci modelky, fotografové, vizážistky, stylistky a podobná umělecká havěť, žije fenomén jménem Blondynka11. Tato žena, jak se vyjádřila Olga, nikdy vysokou školu neudělá, její gramatické chyby v každém slovu jsou proslulé a vychloubání sexI tělem taktéž. Co se jí musí nechat postavičku má opravdu excelentní.
    Ale abych neodcházela od tématu. Jelikož jakubovi napsala, že chce nějaké fotky, rozhodl se, že z ní uděláme lady Jokera. Podle mého názoru se fotky opravdu povedly, Blondynka 11 si však stěžovala že tam vypadá jak strašidlo a fotografie chtěla stáhnou s onoho serveru kde byly umístěny. (s tématem ale předtím naprosto souhlasila)
    K samotnému focení - Olga sehnala super fialové sáčko a udělala dva roztomilé culíky. Já jsem na blondynku napatlala bílou prstovou barvu, oči jsem orámovala černým stínem a zapracovala do té bílé masky. Rty jsou celé dělané červenou rtěnkou. Akce proběhla na hlavním nádraží v Praze.






 

3 komentáře:

  1. Podívej se na sebe jak vypadáš a pak urážej ostatní!!! Jsi ubohá a zlá.
    Je mi tě tak mooooooooc líto.
    Češtinu jsem se naučila a umim jí.
    To, že jsem ji dříve neuměla, protože jsem byla líná.

    Pokud nesmažeš to co o mě ošklivě píšeš..tak čekej, že já ti dam též inzeráty a odkaz na tvůj přiběh a to jak o sobě píšeš hezky :-).

    Vim, že trpíš mindrákama, ale nech mě už napokoji ju?

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel tvému přání vyhovět nemohu - mazat tento článek nebudu.

    Co se týče vzhledu - řekla jsem že postavu máš excelentní, jenže jsis stěžovala, což popřít nemůžeš, že na TĚCHTO fotkách nevypadáš dobře. Myslím že jsou krásné.

    Co říci k pronásledování? Já mám na starosti tisíce lepších věcí než tě pronásledovat, takže dej si inzeráty jaké chceš, neumřu z toho.

    PS: K češtině gratuluji

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se fotky líbí a taky jsem si některé dala na kartu:). Já jen, že mi vadí, že tam je mé jméno z karty na mé stránky. To opravdu být nemuselo a s tim inzerátem jsem to tak nemyslela!!!

    PS: Mohu požádat.. dát pryč mé jméno nic víc??

    Markéta.

    OdpovědětVymazat