neděle 31. října 2010

Představuji Vám svého kufrosauruse EMILA!

V dávných dobách, na počátku mé veverčí éry, jsem měla jen malinkatý kufříček z teska asi tak 15x20 cm.
V něm jsem měla jen pár pudříků, pár stínečků a make-upy za 50 Kč.
    Jenže můj veverčí svět se začal rozrůstat a kufříček už další tuny kosmetiky neuvezl (utavily se mu kolečka). Proto jsem se svou matkou vyrazila do Makra koupit pořádnej kufr. Tam mi padl do oka obří stříbrný loďák na čtyřek kolečkách. Jelikož mé finanční prostředky byly omezeny a byl ve slevě a poslední, štrádoval si to na platební pult. Pořád to byl ale jen kufr.
    Asi po tejdnu co jsem ho vlastnila, jsem s Térou Netoličkovou (Tez) a Térou Blažkovou (Ovcí) vyrazila na focení. Jelikož jsme všichni tři závislé na jídle, šli sme hned po focení do Mc donaldu. A jak si to tak štrádujeme po ulici Tez pronese slavnou větu:
"Jé, ty ten kufr vedeš jako pejska. Hmm.... ale jaká je to rasa? To bude nový druh - kufrosaurus!"
Na to ovce odpovídá:
"Jo a jmenuje se EMIL! Pije pleťovou vodu a žere pudry" (to není pravda, Emilovo oblíbené jídlo je rtěnka)
     A tak se zrodil Emíl, a vizážistycký super kufr si kupovat nebudu, dokud Emil bude žít.


Emilova sváča


Když jsme byli s Emilem v Paříži, já si přivezla boty a Emil eiffelovky


Tak tu pózujem oba dva - bohužel tyto krásně hnědé vlasy již nemám :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat