neděle 2. září 2012

Jak probíhalo finále Sephora - make-up artist

Vím, že jsou to již dva týdny, ale musím se o to s Vámi podělit :-)

V pátek 17. srpna jsem líčila ve finále Sephora - make-up artist. Jak jsem již psala, brala jsem za úspěch i to, že jsem vůbec postoupila - vybrali nás 5 z 50, takže jsem na finále šla spíše se staženým ocasem.

Finále bylo v moc příjemném duchu, ostatní vizážistky byly skvělé a pohodové. Ráno jsme si dali kávů a rezebírali naše plány a naděje. Poté jsme se rozeběhli po prodejně, našli si co potřebujem, rozlosovali modelky a začalo se :-) Téma bylo lady GAGA. Upřímně jsem chtěla udělat něco naprosto abnormílního ale nevím proč, nějak sem na to neměla náladu. Dostala jsem jemnou modelku a nějak se mi dotoho nechtělo (možná stárnu, možná to bylo nervozitou, že porota se dívala tak důkladně, že sem jim málem vypíchla oko štetcem, nebo sem možná prostě jen potřebovala tu dovolenou :-D). Takže jsem modelku sice nalíčila, podle mého názoru hezky, ale nedodržela jsem moc zadání.

Nicméně si myslím, že to vůbec nevadilo. Vyhrála Tereza Javůrková, která opravdu předvedla výbornou a precizní práci, a hlavní výhru (smlouvu se Sephorou, kurz líčení a výrobky za 5 000) ocenila podle mého názoru nejvíce. Teď jen aby to nevyznělo špatně, ale Terka sháněla práci a navíc si chtěla dodělat vizážistycký kurz - který samozřejmě ale potřebovala jen kuli tomu papíru.

Takže finále se povedlo, moc sem si ho užila a radovala se z dárků, které sephora poskytla (každé z nás byl dán diplom, výrobky od Sephory cca v hodnotě 1500 a poukázkový šek na 1000 kč na jakýkoliv sortiment do Sephory)

Poznámka: fotky zkreslují, nevynikají tvářenky a pod.

Kristýna Volfová

 Tereza Javůrková

Markéta Zákostelecká 

 Lena Lednická


PS: kupon už není, roztočila jsem ho v plné parádě. A odpočinula jsem si na dovolené, takže na pondělí mám naplánováno focení s Olgou a už se na něj moc těším - už mám zas šílenou náladu, takže se máte na co těšit :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat