úterý 4. září 2012

Kdo se jednou zblázní, ten už nikdy nebude normální

Olga je magor


Fakt, nekecám.
Včera jsem přitlapkala na focení s Olgou a Pavlem. Nejenže ten cvok už na zastávce poslušně hlásil: Hej mársi našla jsem mrtvou veverku a nechám ji vycpat (chápejte, pro mě naprostý horor) ale ještě ji poslušně strčila fotografovi do mrazáku (pořádně zabalenou samozřejmě).

Chtěla jsem namalovat něco extravagantního. Tak sem se chopila malování, vystínovala jsem oči od světle zelené po tmavou, a protáhla oči do špiček černým stánem. Říkala jsem si: jooo to je decentní, ale přitom zajímavé. Olga samozřejmě vzala lak a tupírák a svým švihem, nad kterým zůstanu vždy stát s otevřenou pusou, vykouzlila krásný účes.

Modelka: Olga Karpecká          http://www.durduin.com/
Fotograf: Pavel Mžourek           https://www.facebook.com/mzourek.pavel





Pak jsme ale objevili, že má Pavel ve výbavičce pasty na body-painting a už to jelo. Tak a můj nápad to nebyl jo? :-D :-D Za všechno může Olga :-D Ale je fakt, že mě prostě umí inspirovat a rozjet mě nějakým způsobem ke kreativitě :-D






1 komentář:

  1. Náhodou nějaká fotka na které mi to sluší asi v upravených není, že?

    OdpovědětVymazat